רכישה מאובטחת בפרוטוקול ssl (מוצפן) ואימות תשלום 3D Secure | אפשרות לרכישה טלפונית

שאלות ותשובות

שאלה : רכשתי מחשב מחודש האם יש עליו אחריות?

תשובה : כן יש אחריות על מחשבים מחודשים ואף ניתן לשדרג את האחריות.

שאלה: מהם סוגי האחריות ?

תשובה : ישנה אחריות VIP הכוללת איסוף והחזרה , האחריות הנ”ל בד”כ הינה בתשלום של 299 ש”ח למשך 3 שנים.

עוד סוג אחריות שקיים אצלנו בשם : “אחריות במעבדה” – במסלול זה יש אחריות על רכיבי המחשב (בהתאם לכתב האחריות) ,

במסגרת האחריות תוכל לקבל שליח הלוך וחזור שיגיע ויביא את המחשב אלינו ויחזיר אליכם לאחר תיקון, בעלות מסובסדת של 99 ש”ח .

שאלה : עשיתי רכישה באתר ולא עודכנתי , מתי אקבל את המחשב?

תשובה: בד”כ  האספקה שלנו עד 5 ימי עסקים , במידה ותרצו לברר פרטים על הזמנה קיימת ניתן ליצור קשר במס למעלה.

שאלה : האם הרכישה שלי מאובטחת?

תשובה: אנחנו משתמשים בטכנולוגיית המתקדמת ביותר על מנת לאבטח את הרכישה שלכם (SSL)

שאלה : ראיתי באתר שלכם מוצר המכונה עודפי מלאי – מה זה אומר?

תשובה: עודפי מלאי זה מוצר שנקנה ואין עליו שום סימני שימוש מהעבר (לא השתמשו בו אך לא ניתן לכנות אותו “חדש”)

שאלה: יש לי פסולת אלקטרונית מה אני אמור לעשות איתה ?

תשובה : ע”פ חוק יבואנים ויצרני מחשבים מחויבים באיסוף פסולת אלקטרונית במשקל שנרכש מהם. מה שאומר שבמידה ותרצו להחזיר פסולת אלקטרונית במעמד העסקה (מול שליח ) תוכלו לעשות זאת (בהודעה מראש בהערה באתר ) . כמו כן ניתן לבדוק על מרכזי פסולת אלקטרונית במקום הקרוב לביתכם ע”י חיפוש בגוגל ולפנות אליהם בזמני הפעילות .