רכישה מאובטחת בפרוטוקול ssl (מוצפן) ואימות תשלום 3D Secure | אפשרות לרכישה טלפונית

המחשבים שגרמו לחברות הייטק וחברות גדולות במשק לשנות את תרבות הצריכה שלהן ולחסוך עד חמישים אחוז מההוצאות על ציוד מחשוב.

המחשבים שגרמו לחברות הייטק וחברות גדולות במשק לשנות את תרבות הצריכה שלהן ולחסוך עד חמישים אחוז מההוצאות על ציוד מחשוב

חברות מחשבים בארץ ובעולם, שמו לעצמם מטרה להוזיל את מחירי המחשבים והציוד הנלווה בעשרות אחוזים ולשבור את התלות בקנייה של מחשבים חדשים ובמחירי שוק מופקעים, שרוב האנשים והחברות לא יכולים להרשות לעצמם, ולהציע פתרונות מחשוב אטרקטיביים לכל כיס.

כמה קשה למצוא מחשב נייח או נייד טוב במחיר שפוי?

שהתחילה סערת הקורונה ,ותחושת חוסר וודאות אפף את האנושות כולה, אנשים מכל קצוות האוכלוסייה התחילו להצטייד במחשבים . עסקים שונים , התחילו להפעיל עובדים מרחוק, הלימודים שינו מתכונת ללמידה מקוונת, ופגישות עסקיות וחברתיות הפכו במהרה לפגישות דיגיטליות בזום ואנחנו הבנו שהגענו לנקודת האל חזור .

כל אחד צריך מחשב משלו!  

מוסדות לימוד ועסקים שלחו מפרטי מחשב מומלצים בלי לחשוב על היכולת הכספית של התלמיד/עובד.
ולרוב אלה מחשבים שמאופיינים כיקרים לאדם הממוצע.

 

אנחנו חיים בעידן שבו אי אפשר להתפשר על מחשב חלש, שלא בטוח יחזיק את העבודה היומיומית או את השנה שנתיים הקרובות, בגלל שאין באפשרותו לשלם על אחד טוב.

מחשב טוב = מחשב יקר ?

פה אנחנו נכנסים לתמונה , מחשבים טובים לא באמת צריכים להיות יקרים ורכישת מחשב טוב היום,  לא צריכה להיות הוצאה כלכלית כל כך כבדה.  התחושה שלנו שכל שנתיים צריך להתחדש במחשבים שרק יצאו עם הפרשי ביצועים מינורים פשוט לא מצדיקים את המחיר היקר.

הפתרון- קוראים לזה מחשב “מחודש”.

מה זה מחשב מחודש?

מחשב מחודש הוא לרוב מחשב שהיה בשימוש בעבר לדוגמא: מחשבים שהיו באולמות התצוגה או שימשו להדרכות מקצועיות, מחשבים מעודפי ייצור, מחשבים שנמכרו ללקוחות אבל הוחזרו לחברה המשווקת עקב פגמים קוסמטיים,ליסינג ,ולפעמים גם מלאי עודף.

כל אותם המחשבים  עוברים בדיקות בקרת איכות גבוהה מהמפיצים וממעבדות מוסמכות, פרמוטים ,שדרוגים ותיקונים עד לרמת הפלסטיקה החיצונית של המחשב על מנת להגיע בחזרה למדף תחת הקטגוריה “מחודש מהיצרן”, או מחודש ברמות גימור +GRADE A-רמות חידוש שאינן שונות במראה, בהרגשה, ובביצועים ממחשב חדש.

חשוב לציין שיש רמות גימור נוספות ורמות החידוש נעות בין A+ ( רמת הגימור הגבוהה ביותר) ל C ( רמת הגימור הנמוכה ביותר) 

לעיתים קרובות  נעשים שדרוגים של זיכרון, ושטח אחסון שנותן תמורה גבוהה אף יותר מהחדש במחיר נמוך משמעתית.  

יתרה מזו חשוב להדגיש שרוב הדרישות של התוכנות היום יומיות אינן דורשות כוח עיבוד חזק במיוחד כפי שרוב החברות שמוכרות ציוד חדש רוצות שנחשוב  ולכן גם אם קניתם מחודש מדגם שיצא כמה שנים אחורה, הוא עדיין ייתן את אותה התמורה שמחשב חדש ייתן ובהרבה פחות כסף ולטווח שנים מספק.

בחברות כמו “מחסני מחשוב וסלולר” דואגים למחודשים ברמות הטיפול  הכי גבוהות, המתחרות באופן ישיר במחשבים חדשים שלא נעשה בהם שימוש כלל.  בנוסף החברה נותנת אחריות VIP איסוף והחזרה מבית הלקוח לכל תקלות החומרה.

 

 

מחשב מחודש?

הייתם מאמינים שניתן לקנות מחשב במחיר שפוי עם ביצועים גבוהים ואחריות VIP איסוף והחזרה מבית הלקוח לרוב של שלוש שנים ולפעמים גם ארבע?!

ב”מחסני מחשוב וסלולר” הבינו שלא חשוב רק הביצועים, המחיר והחיצוניות של המחשב, אלא גם השירות  והאחריות עליו.  צוות המעבדה שלנו מונה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים ונותן שירות מקצועי ומענה מהיר לכל תקלה ובעיה שעשויה להתעורר במחשב.

החברה גם מספקת שירות השתלטות מרחוק ואת רב התקלות אפשר אף לפתור מהבית ללא צורך באיסוף של המחשב.

ב”מחסני מחשוב וסלולר” הושקעו מאמצים אדירים לספק את מגוון הצרכים של כלל הלקוחות החל ממחשבים עסקיים, תחנות עבודה, מחשבים בסיסיים וביתיים ומחשבי על עם מפרט לגיימינג או לעיצוב גראפי.

לסיכום,

מחשבים מחודשים הם בהחלט הבשורה שבאה לתת מענה לצרכי המחשוב, לכל רמות השימוש עם אחריות כוללת ומחירים שהופכים את המחשב המחודש לכל כך אטרקטיבי שרכישה של מחשב חדש היום הופכת להרבה פחות כדאית. 

אבל אתם לא חייבים להקשיב רק לנו! קראו את התגובות של הלקוחות שקנו מחשב מחודש:

“בתור סטודנט לא יכולתי להרשות לעצמי להתפשר על המוצר עצמו
ולא יכולתי להוציא עליו סכומים עצומים
ואז גילתי את עולם המחודשים! 
לקנות מחשב מחודש היה פתרון מטורף שחבל לפספס!

יניב , 25 , אליכין

” רכשתי דרך מחסני מחשוב וסלולר מחשב ושני מסכי עבודה למשרד שלנו , הרכישה הכי משתלמת שעשיתי ! שירות מעולה !!! “

 

 

 שניר, 37,  ירושלים 

“הבנתי שאין מה  לשלם על מחשב סכומים כל כך גבוהים וצריך להפסיק להיות פראיירים של החברות ענק!  מצאתי את מחסני מחשוב שמוכרים מחשבים מחודשים ברמה הגבוהה ביותר במחירים באמת מצחיקים!! 

מאיה, 40 , גבעת שמואל